Hospital Penawar Pasir Gudang

Hospital Penawar Pasir Gudang merupakan salah satu hospital swasta yang terdapat di Pasir Gudang. Lokasinya di tengah bandar Pasir Gudang.  Penawar bermaksud ‘ubat’. Sebagai nama kami sudah mencadangkan, objektif utama kami adalah untuk menyediakan perkhidmatan penjagaan kesihatan yang terbaik kepada semua pelanggan kami.

Hospital Penawar, Pasir Gudang

Hospital Penawar berdekatan dengan homestay kami.

Pada bulan Jun 1997, Hospital Penawar telah dibuka kepada orang ramai. Sebagai operasi yang pertama dan satu-satunya hospital swasta di sekitar bandar Pasir Gudang, Penawar Hospital sentiasa berusaha untuk lebih memenuhi keperluan setiap pelanggan kami.

Kualiti perkhidmatan sentiasa menjadi keutamaan kami, bersama-sama dengan kemampuan dan hubungan dengan pelanggan yang cemerlang. Satu usahasama antara pemilik Kumpulan Perubatan Penawar dan Kumpulan Perubatan Johor, gabungan kedua-duanya membawa pengalaman dan kepakaran dalam menyediakan perkhidmatan penjagaan kesihatan yang cemerlang kepada orang ramai.

Hospital ini terletak di No 15-18, Pusat Perniagaan Pasir Gudang, 81700 Pasir Gudang, Johor. Hospital Penawar Pasir Gudang menyediakan pelbagai perkhidmatan rawatan termasuklah operasi pembedahan. Untuk sebarang pertanyaan tentang Hospital Penawar Pasir Gudang, sila hubungi (07) 252 1800

Leave a comment